Prova123LaBar
lunes, 29 de abril de 2013
BONES 3!!!
HOLA BLOGGERS! I per últim l'última tarta, m'ha paregut original per les freses de llepolia i per la forma de la xocolata. A més esta crec que li agradarà perquè pareix bastant llet. El mal és que com la tinc que fer jo, és molta faena, i me tindria que comprar eines de pastissería, i això és un rotllo.
Bo, ara comenteu-me a veure el que vos sembla, totes les opinions valen, no dubteu, adéu!
BONES 2!!!
HOLA BLOGGERS! Aquesta és la segona tarta, pense que és molt atractiva a la vista i xula, però en aquestes tartes, el sabor no és massa bo, treballen més el de fora que el de dins, lo bo d'aquesta és, que la seua cunyada me la podria fer i jo no pedria temps per a fer-la o arriesgant-me a que no la faja bé.
BONES!!
HOLA BLOGGERS!!
VAIG A FER UNA ESCAPADETA ROMÀNTICA AMB EL MEU NUVI, I COM ES GOLÓS HE PENSAT FER-LI UNA TARTA DE XOCOLATA, PERÒ NO EM DECANTE PER NINGUNA.
AJUDEU-ME BLOGGERS!!!!!
Aquesta tarta és la primera, a mi m'encanta, però no vull que pense que sóc una cursi pels cors petits de color rosa, a més pareix que té molt bona pinta amb la cantitat de xocolata, el problema és que a ell no li agrada tanta, però sé que se la menjaria igualment per quedar bé, i per el treball meu realitzat.
VAIG A FER UNA ESCAPADETA ROMÀNTICA AMB EL MEU NUVI, I COM ES GOLÓS HE PENSAT FER-LI UNA TARTA DE XOCOLATA, PERÒ NO EM DECANTE PER NINGUNA.
AJUDEU-ME BLOGGERS!!!!!
Aquesta tarta és la primera, a mi m'encanta, però no vull que pense que sóc una cursi pels cors petits de color rosa, a més pareix que té molt bona pinta amb la cantitat de xocolata, el problema és que a ell no li agrada tanta, però sé que se la menjaria igualment per quedar bé, i per el treball meu realitzat.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)


