lunes, 29 de abril de 2013

BONES 3!!!


HOLA BLOGGERS! I per últim l'última tarta, m'ha paregut original per les freses de llepolia i per la forma de la xocolata. A més esta crec que li agradarà perquè pareix bastant llet. El mal és que com la tinc que fer jo, és molta faena, i me tindria que comprar eines de pastissería, i això és un rotllo.

Bo, ara comenteu-me a veure el que vos sembla, totes les opinions valen, no dubteu, adéu!

No hay comentarios:

Publicar un comentario