HOLA BLOGGERS! Aquesta és la segona tarta, pense que és molt atractiva a la vista i xula, però en aquestes tartes, el sabor no és massa bo, treballen més el de fora que el de dins, lo bo d'aquesta és, que la seua cunyada me la podria fer i jo no pedria temps per a fer-la o arriesgant-me a que no la faja bé.
No hay comentarios:
Publicar un comentario