HOLA BLOGGERS!!
VAIG A FER UNA ESCAPADETA ROMÀNTICA AMB EL MEU NUVI, I COM ES GOLÓS HE PENSAT FER-LI UNA TARTA DE XOCOLATA, PERÒ NO EM DECANTE PER NINGUNA.
AJUDEU-ME BLOGGERS!!!!!
Aquesta tarta és la primera, a mi m'encanta, però no vull que pense que sóc una cursi pels cors petits de color rosa, a més pareix que té molt bona pinta amb la cantitat de xocolata, el problema és que a ell no li agrada tanta, però sé que se la menjaria igualment per quedar bé, i per el treball meu realitzat.

No hay comentarios:
Publicar un comentario